Ova123 Uykuya nasıl geçiriyorsunuz? Destekli uyuyorsa her zaman öyle oluyor malesef. Benim oğlum 6 aylık çıkardı dişlerini alttan uykusunda da hiç problem yaşamadık uyku eğitimi verdiğimiz için. Hatta biraz önce annem baktı üstten de dişi yeni patlamış. Uyanık olduğunda her türlü huysuzluk ağlama var ama uykuda sorun yok. Yani bence uykuya nasıl geçirdiğiniz, uyanıklık süreleri falan bunlarla alakalı diye düşünüyorum. Diş konusu patlama sürecinde sancı olabilir o da 3 gündür en fazla, tetagil diş tozu kullanıyoruz ağrısı için onu da deneyebilirsiniz.