Mom93 Eğer uyuduktan sonra bebeği yatağına götürüyorsanız uyuduğu be uyandığı yer farklı olduğu için korkuyorlarmış. Belki o yüzden çığlıklar atıp ağlıyordur .
Elzeminval Ben bebeklerin kendi düzeninin oluşması yönünde düşünüyorum. Şu an gece her saat uyanan bir oğlum var. Kendi başına uyumayı öğretme çalışıyorum. Çünkü sabaha harap bir şekilde başlayan anne bebeğine ne kadar verimli olabilir. Güvenli bağlanma sadece birlikte uyuyarak değil her şekilde bebeğe o güven hissini vermekle olur. Annenin sabah uyandığında yüzü gülmüyorsa bebeğiyle kaliteli vakit geçiremez ki.