Furug Kizlar 1yasinda 11 kilo kizim…hala icime gore bez bulamadim gunluk gooon gece ve disarda prima aktif bebek kullandik.. Sleepy kulot bez nasil? Yenidogdugunda normali hep sizdirmisyi sirtindan acaba kulot bezi nasil ?
BetulZumram Furug ben sleepy külot bez kullanıyorum memnumum sıkıntı yaşamadım. İlk doğduğu zaman sleepy hep taşırıyodu sonra molfix prima a101 bezi kullanmıştım.
sarisipsi Furug 1 yaşında oğlum 13 kg 6 aydır sleepy külot bez kullanıyorum ben memnunum bugüne kadar 1 kere bile sızdırmadı
habibe_kzlkaya Furug ben sleep normal kullaniyorum hiç sızdırma olmadı kilotta aynı şekilde canım çok memnunum
Furug nurcukkkk yaa o kadr reklami olunca pelin akil falan yenilemislermidir dedim ama gerek yok o zaman kulot bez istiyorum cunku kavga dovus bez baglamamz😂 hanimefendi sinirleniyor bana
Mihrimah61 Furug ben uzun zamandır sleepy külot bez kullanıyorum çok memnunum hiç sızdırmadı. 5 no size de uygun
Erencinarinannesi Furug sürekli onu kullanıyoruz memnunum sleepy yi 3 aylıkken aldık şimdi 15 aylık 7. Ayından beri külot bez kullanıyoruz
BetulZumram Furug arkadaşıma kullansın diye vermiştim o da çok bez değiştirmiş o da bayagı memnun kaldı. Sleepy külot bez ve prima normal bez kullanıyorum.
sarisipsi Furug beli biraz sıktığı için 6 no kullanıyorum ben ama 5le arasında çok büyük bi farklılık yok birer küçük paket alıp dene istersen
Tuna35 Furug Biz 16 aylık olduk 4 ay büyüğüz sizden ama yazayım dedim kesinlikle külot bezde Prima 👌🏼 Tek geçerim.. Diğer markaları da denedim arada o kadar fark var ki kesinlikle o paraya değiyor