Kızlar kuzenim bebek düşünüyorlardı ilk denemesinde hamile kaldı. Sonra öğrendikki kimyasal gebelikmiş. Şuan çok üzgün. Başına gelen oldu mu. Bi tedavisi var mı. Doktora gidicek ama sürekli tekrarlıycak diye çok korkuyo. Böyle bi anınız varsa paylaşırmısınız. Moreli çok bozuk.