Dogumdan sonra 40. Gunumde yogun bi kanama yasadm sonra 4. Ayımda oldum 4. Ayin basinda cerazette kullanmaya baslamistim 7 gun surdu suan 5. Ay gecti 6. Ay biticek 15 gun sonra bende hala birsey yok ara sira agrım oluyo cok cok az son 2 haftadir ilacı bıraktım ama hala birsey yok korunuyoruz ama icim icimi yiyo ne zaman duzelir bu döngü