14 aylık kızım ve hamileyim doktor 3 aylık olunca kes memeden dedi. Şimdi dişlerinde cıkıyor bi orda rahatlıyor bende kesmedim ama içimde rahat etmedi azaltır sütün dediler azalmadı olmadı. Aranızda hamileyken emziren varmı. İlla kesmek mi lazım. Tandem emzirme yapsam olmaz mı ki 🧐🤔