Sevgili anneler merhaba🤗 ilk doğumumdan yaklasik 3 ay sonra kabızlık problemiyle doktora gitmek zorunda kaldım. Çok acı veren, kanamalı bir kabızlıkti. Yedikleri, ictiklerimi değiştirsem de bir türlü geçmedi. Doktorun verdiği ilaçlar sayesinde rahatladim. Ama emzirme döneminde olduğum için kullandigim ilaçlar sütümü bozdu, böylelikle sadece 3 ay emzirebildim. Şimdi 2. Bebeğimi buyutuyorum. 2 aylık olacağız aynı durum yine var. Yine kanamalı ve çok kötüyüm. Günde 3 litre su içerim hic şaşmaz, kayısı, incir hergun tüketirim, ekmek, pilav, makarna çok az miktarlarda yerim ama yine de bu durumdan kurtulamiyorum. Benimle aynı şeyleri yaşayan var mi? Nasıl çözüm buluyorsunuz? Doğal kullandiginz emzirmeyi etkilemiycek bi yönteminiz var mi?