Ebruyildirim Benim bebeğim 20 günlükten 70 güne kadar hep 4-5 günde bir kaka yapıyordu zorlanıyordu ama hiç müdahale etmedim şimdi düzene girdi çok şükür. Siz de müdahale etmeyin fitil falan kullanmanızı yada zeytinyağıyla uyarmanızı önerecekler ama bence hiç karışmayın zamanla bağırsakları gelişecek ve öğrenecek