Arkadaslar herkese merhabalar.4 yasındakı kızıma farmasinin nutriplus multivitaminini aldım ama henüz kullanmadım.sağlık ocağındaki doktora sorduğumuzda kullanabileceğimizi söyledi ama sizlere de sormak istedim aranızda bu ürünü kullanan var mı acaba?