yunusbusvik2011 Canım annelerim dört aylık oğlumun kakası neden yeşil ve salyalı acaba ya 😔 üşüdü mü ne oldu?
Mavi0688 yunusbusvik2011 yesil kakanin bircok sebebi olabilir. En iyisi buradan sormak yerine dr ye gidin
yunusbusvik2011 Si_se_ta_be d vitamini dışında bir şey vermedim 🤷🏻♀️ Kulak ağrıısını nasıl anlayabilirim huysuzluğu yok
Prenses39 yunusbusvik2011 evet internette yazıyor bakabilirsin inek sütündeki proteine mi be alerji oluyormuş sen bi yoğurt peynir gibi şeyler yediğin günler bi takip et bir de hiç süt içeren ürün tüketmeden bak alerjisi var mı anlarsın kajasından çikolata bile yeme içinde süt olan birley tüketmediğin gün kakası normalse alerjisi var demektir
Si_se_ta_be yunusbusvik2011 D vitamini yapar endiselenecek birşey yok . Kulak ağrısı olsa sürekli ağlar gece hiç uyumaz.
kokusudalin Bizimde yesil annem kulagi agriyor diyor benim.kardesimin de oyleydi kucukken kulagina dokunamamak su kacirmamak kurdan sokmamak he bir de doktora goturmek gerekiyor. Bizde yerin gideceğiz.
yunusbusvik2011 Si_se_ta_be ağlaması falan yok evet. D vitaminini çok uzun süredir kullanıyoruz ama böyle bir şey ilk defa oluyo
yunusbusvik2011 Mavi0688 doktora gitmeme bir gün vardı zaman kaybetmek istemedim acil bir şeyse daha erken gidiyim diye sizlere sordum.
Merve-eee Bizim de arada yeşil oluyordu kontrolde doktora sordum. Yeşil kaka olabilir, dedi. Endiselenecek bir sey degilmis gibi yaklasti. Memede sadece ön süt aldigi zamanlar da olabilirmis. Siz kan hapı kullaniyorsaniz ondan da olabilirmis. Gecmis olsun.