Umudum38 Üç ay önce annemler hediye almış göndermiş bedeni olmadı iade için gönderdim kargo 16 Haziran da teslim etmiş ama hala bana geri dönüş sağlanacak oyalayıp duruyorlar benim gibi bu durumu yaşayıp çözüme kavuşturan var mı..
Umudum38 Elifnaz_rabia şikayetvar.com a yazdım bakalım inşallah çözüm olur sizde bir yazın isterseniz.
Minigimgeldi Ben de podyumplus tan alışveriş yapmıştım iade ettim ürünleri. Ürünlerin hepsi gelmedi diyip 264 TL yerine 55 TL iade yaptılar gitti o kadar param. İnşallah siz bi çözüm bulursusunuz
Umudum38 Minigimgeldi yok artık nasıl yiyebiliyor lar haram parayı anlamıyorum ya ben Şikayetvar.com yazdım şikayetimi isterseniz sizde bir yazın belki çözüm olur.
dandiniko Minigimgeldi ay üzüldüm valla. Allah yedirmesin onlara o parayı yazık günah hakkınıza girmişler ☹️
Minigimgeldi Umudum38 yazdım canım çok oldu yazalı hiç bir dönüş olmadı. Tüketici hakkarına başvuru yapmaya çalıştım defalarca o da eror veriyo sayfa sürekli. Gitti para yedi haram haram yesinler elbet çıkar
Minigimgeldi dandiniko valla 50 60 lira olsa neyse dicem 210 liram kaldı o yüzden yazdım oradan alışveriş yapmasın kimse diye. Sonra şikayet varda okudum bu tür şikayetler çok olmuş maalesef ama ben görmemişim
Iclalgoleli Öncelikle geçmiş olsun canım malesef oluyor böyle şeyler ama pandemidede çok aksadı kargolar belkide ondandır 🤷🏼♀️ Kızlar şal alabileceğim bir site söyler misiniz bir de çanta instagram kullanmıyorum onun için internet sitesi arıyorum
buseanlar1126 Canım Bilecik’te güzel şal satan bir yer var benim tanıdığım şalları çok iyi hiç bence Kargo parasıdır carttır curttur vermene gerek yok. HY eşarp biliyor musun yerini oradan alabilirsin bak şal. Iclalgoleli