esse2307 10 ay 24 günlük oğlum, 1 haftadır tek ayağını altına alarak emekler gibi bişey yapıyor, sadece bana tutunup kalkıyor (eşyalara değil) 😬 ve sürekli elinden tutup yürümek istiyor, anne mama hadi gel dede diyor, dört ayak üstünde durup hav hav diyor 😀 bay bay gel alkış çak yapıyor, çirkin ol diyince yüzünü buruşturuyor, 5 dişimiz var 6. yolda bizde durumlar böyle 🥰🌸