Zeynepezgi61 Merhaba benim 4 aylık kız bebeğim var gündüzleri uyumuyor neden acaba birde arada çok huzursuz oluyor
Asyah- Zeynepezgi61 aynı canım suan bır daattır uyumasını beklıyorum beş dk uyur gibi oldu ama sadece gibiymiş🤣