SelcanKuzey 2 aylık bebeğim var kabız değil ama kakasını yaparken baya bi ıkınıp zorlanıyor çıkarıyor doktor normal dedi başına gelen bilgisi olan varmı 🙏🏻
Gamzeburkan SelcanKuzey canım benim bebeğimde 3 ay 22günlük aynı şekilde çok gaz problemimiz vardı uykusunda falan en az 1 saat ıkınıyor kakası su gibi ama zor yapıyor normal dedi doktor
Tuby63 Benim bebeğim de 2 haftalik o da yaparken ıkınıyor ama kabız felan değil sanırım çok normal küçük olduklarından dolayı
Schule54 Benim bebeğimde koca adam gibi ıkınır gaz çıkarır 3 aylığız gayet normal önemli olan gazını cıkarabilmesi bunu yapmayan bebekler cok ağlıyor
SelcanKuzey Schule54 çok şükür çıkarıyor gaz kaka ama çıkarırken çok zorlanıyor ama genelde alttan çok nadir genelde ağızdan gazını çıkarıyor
turkerg Mommyy70 SelcanKuzey Gamzeburkan geçti mi problemleriniz benim oğlum 2ay 18 günlük. Her kakasında ıkınıyor vs ya altını açıyorum ıslak mendille silerken yapıyor yada kucağında tualet pozisyonunda tutuyorum öyle yapıyor ne zaman geçiyor bu🤦🏽♀️
Gamzeburkan SelcanKuzey devam ediyo sabahları kendisi yapıyor iki ıkınmada gece zorlanıyor ben yardımcı olmadan gece yapamıyor