senaaylim bizimki daha mor kızımin göbek bağı erken düştü ama kanamasi vardı Dr bir çubukla oarasina müdahale etti sonra asi vuruldu böyle kaldı bende aynı Dr götürdüm bune niye böyle diye normal dedi artık kendisi yaptı diye bişi yok mu dedi yoksa normal mi bende bilmiyorum