4 aylık bebeğim var ara ara bezinde pembe leke oluyo kum ve taş olabileceği söylendi tahlil yaptırdık herşey normal çıktı emziriyorum mamada veriyorum mamayı bırakmıştı aç kalıyodur dendi bi süredir mamaya tekrardan başladım her zaman yemiyo mamayı vermeye çalışıyorum çünkü bu ara sütümde az oluyo ama pembelik yine geliyo sizce neden olabilir böyle bi durum yaşayan varsa bilgi verebilir mi?