Semabsr İlk 2 yaş anne ve babadan, daha sonraki yaşlarda arkadaş ve öğretmenden öğrenmesi gerektiğini düşünüyorum. Yani şöyle, Benim iznim 2 yıl, 2 yaşında mecbur göndericem. Gönderen ve göndermeyen arkadaşlarımın bebeklerini ister istemez kıyaslıyorum (iyi olmadığını biliyorum) Ama gördüğüm kadarıyla söyleyeyim, kreşe giden gerçekten paylaşmayı öğrenmiş, sosyalleşmiş, değişik aktiviteleri seven, aktif ve özgüvenli olduğunu gördüm. Bunu gördüğüm için babanne ananne ile bırakmaktansa (annem türkiyede eşimin annesi 68 yaşında ben bakarım diyor) kreşe veririm değişik aktivitelerde bulunsun. Artık sabırları kalmıyor çünkü