Cookanne ne diyim istisnai durumlar olabilir tabi. İstisnai doktorlarda olabilir. Biz gelişmekte olan bir ülkeyiz. Her eklenen zorunlu aşı tabi devlet bütçesinde önemli bir kalem oluşturuyor. Zorunlu aşı kapsamına aldığında bunları devletin karşılaması lazım. Yani aşının önemsiz olduğunu göstermiyor bu, bütçe meselesi de aynı zamanda. Keşke gelişmiş ülke standartında olsak bilsek hijyenimiz tam yediklerimiz güvenli hiç aşıya gerek duymasak. Bir gün belki, insallah. Sağlıklı günler dilerim hepimize 🙏