Arkadaslar merhaba, bebegim 2 aylik ve anne sutu + mama seklinde besleniyor. Dogdugundan beri Similac 1 kullaniyorduk bir ara yakin akraba tavsiyesi ile Evolvia aldim sevmedi tadini birakip tekrar similac ile devam ediyorduk ki, suan 7 gundur tuvaletini yapamiyor, zeytinyag vs alternatifleri denesemde sonucc hüsran. Bugun doktoruna soyledim Gliserin Fitil al dedi. Eczaneye gittim orada Bebelac Gold Nutriconfor u al cok iyi gelir dedi eczaci.
Sizlere sormak istedigim;
Kafam karisik, bu kabizlik mama ile mi alakali gercekten? Hangi mama kullanilmali???