Demirinannesi02 öncelikle lütfen ama lütfen, yalvarıyorum sinirlerinize hakim olun. 13 aylık bir bebeğe vurmak hiç doğru değil, vurduktan sonra vicdan azabı duysanız da o an vurmuş olmanızı değiştirmez. kendinize de, bebeğinize de bunu yapmayın.
13 aylıkken kızım da hiçbir şey yemiyordu. 2 kaşık yemek yediğinde midesine bir şey girdi diye şükrediyordum. sadece emmek istiyordu çünkü. ben de süreci akışına bıraktım ve farkettim ki diş çıkarıyor.
hiç zorlamadım, yemek anlarını savaşa dönüştürmedim. emmek istediği her an emzirdim. 1 hafta içinde de iştahı yavaş yavaş düzeldi.