Arkadaşlar bebeğim 4 ay 5 günlük. 3 4 gündür aşırı derece de ağlıyordu uykusu beslenme düzeni herşey bozuldu. Dün doktora götürdük ve diş çıkarma evresine girmis dedi. Hemen yarın çıkaracak diyemem ama çok fazla beyazlamış sertleşmiş dedi. Aşırı derece de ağladığını söyledim doktor da dikkatini dağıtacak şeylerle oyalayin o şekilde besleyebilirsiniz aç kalmasin dedi. Şuan saat 12 ve en son gece 5 te uyku sersemi doyurmustuk karnını. Şimdi de son çare kırmızı balık açtım ve balığı takip ede ede sütünü içti. Sürekli bu şekilde verirsem de buna alışır mi diye endişe ettim. Fikirlerinizi bekliyorum başka ne türlü oyalayabilirim 🥰🥰