myloves23 Kizlar selam. bugün 2 buçuk yaşında ki oğlum sünnet oldu. Doktorum bana pansuman yapma dedi, pansuman yapmicam demi artık? Ve pansumanı ne zaman alıyım pipisinden? Pipisi için termacin krem verdi ve attı kesici falan
Semra0716 myloves23 merhaba geçmiş olsun benim oğlum 6 aylık 1 hafta önce sünnet olduk hergün pansuman yaptım ben hatta doktorumuz kantaron yağı sür dedi çokta faydasını gördüm iyileşti hemen birde karton ped bardağı 2 cm falan kestim onu koydum beze değmesin canı acımasın diye çok rahat geçirdik.
Kkubu80 myloves23 oğlum 3 aylıkken yaotırmıştım canım biz de 5 gün pansuman yaptık sonra yapmadık krem kullanmıştık doktorum öyle demişti
Semra0716 myloves23 pansumansız nasıl iyileşir ki ilkgün için yapma demiştir bence doktor.İsterseniz bir arayıp sorun doktorunuza hem içiniz rahat eder