Merhaba cağnım anneler,
2 Gün sonra Ada Gece’m 6+1 günlük olacak ve ek gıda serüvenimiz başlayacak. Ben bu özel bebek irmiği, bebek bulguru vs olayına karşıyım. Paketin içinde ne olduğundan asla emin olamayız çünkü. Geçenlerde bir ceviz aldım. Adı “yurdun malı” menşei “Brezilya” idi.
Kendime seçerek aldığım ürünlerden yedirmeyi planlıyorum. Sizin fikriniz ne bu konuda?
Sevgiler