SheShines Merhaba Kızlar🌸Oğlum 3 aylık oldu. Mama ile besleniyor sadece. 125cc 4 kaşık veriyordum her 3 saate bir. 3 saatini doldurmaya yarım saat önce acıkıyor. Sizce cc yükseltmeli miyim? Nekadar vermeliyim ve kaç kaşık? Teşekkürler Şimdiden. 🙏🏼🌸
Dn123 SheShines her 30 cc ye bir kasik atılıyor yani mamanın arkasında öyle yazıyor. 4 kaşık attığın zaman 120 cc oluyor yani. 3 saatte bir 120 iyi bir rakam aslında bende o zamanlar ancak o kadar veriyordum. Ama 150 yap bir kere bakalım yiyecek mi. Belki aciktogi icin aglamiyordur . 3 saatte bir 120 versen 24 saatte 960 cc yapar. Yanı cok ta değil aslında sen bir 150 yap bakalım yiyor mu
mer_mer SheShines kaç kasık mamaya göre değişir galiba bazı mamalar farklı hazırlanıyor ama çoğu her 30cc de 1 ölçek oluyor mesela similac kullanıyorum her 60ccde 1 ölçek ölçeği büyük yarın 3aylık olucaz 3 saatte 1 120cc bizimde