Esra_ipek Salya cok var ama doktor dis beklemeyin dedi. Oral dönem. 6 aydan once ek gidaya cok karsi doktorumuz. Iyi anlasiyoruz kizimla, bu ara sanki fazla memeci 5. sıçrama geldi ondan sanırım. 2 yil ise donmiycem bi sorun olmazsa, dönenlere kolaylıklar diliyorum 🌸