Hayırlı günler canımlar, 3 buçuk aylık kızım var çoklu gıda alerjisi olduğu için 5 hafta diyet yaptım kızımda bu sırada son 15 günde tamamen beni emmeyi bıraktı hal
böyle olunca hem emmeyip hem diyet yapmak sütümü azalttı en sonunda kesilme noktasına geldi , yemediğim içmediğim kalmadı sürekli sağmaya çalıştım baktım en son 40 dk da 30 cc bile çıkmadı , doktorumuz da artık bırakmamı mama ile devam etmemi söyledi kilo alımımızda çok yavaş hatta durma noktasında olduğu için 4. Ayda meyve püreleri ile desteklememi söyledi , şimdi sizden ricam tavsiyeleriniz edindiğiniz tecrübe ve bilgiler , bende araştıracağım tabi ki ama yaşanmışlık başka olduğu için sizden de yardım temennisinde bulunuyorum 😔