Oğlum şuan 4 ay 9 günlük 2 ay 25 günlükten bu yana meme reddi yapıyor. O kadar yoruldum ki. Sürekli savaş halindeydik. İyi kötü uzanarak zıplayarak içiyodu. Ama çok az kilo alımı baya durdu. Israrla devam ettim ama bu ara asla içmiyor sadece uyurken ve sağı hiç almıyor nerdeyse. Sütüm çok azaldı. Bi kaç gündür çişli bez sayısı iki 😢 ve bezi hep turuncu. Daha Fazla dayanamadım sma mama aldık yaptım deli gibi içti 😢. Önce emsin sonra mama vereyim diyorum asla içmiyor. Sonra mama yapıyorum içiyor. Çok üzgünüm. Varken içmemesi beni kahrediyor. Bari 6 ay içseydi ona da razıydım. Çok üzgünüm çok bu duygu beni çok üzüyor 😢