Kızlar kızım 6 ay 13 günlük, gece uykusu desen düzenli değil sürekli Yalandan ağlayarak kucak istiyo (önce ki ayda yoktu yürüteç de duruyodu) şimdi sürekli ağlıyo bişey isterken bile oyuncak vs kilosu da ağır kaldıramıyorum artık bu sürekli ağlama hali nedendir geçer mi? Kendi başına oynamayı nasıl öğretiriz bide ağlarken umursamamaya çalışıyorum yalandan yapıyo çünkü biliyorum ama içim el vermiyo gene ne yapmam lazım akıl verin lütfen ya