Busraa_1 merhaba, 4 aylık ek gıdaya başladık. 5. Ayda sebze çorbasına 6. Ayda et sulu sebze çorbasına başladık. Doktorumuzun listesi bu şekildeydi. Eğer 4. Ayda alıştırmaları bitirmiş, tadım yapmışsa 5. Ayda öğün olarak çorba vermesi çok normal.
Bu arada bebeğim sadece anne sütü alıyor, kilo alımı iyi ve gelişim geriliği olmadığı halde doktorumuzun tarzı bu şekilde olduğu için 4. Ayda başladık. 😋