Ozlmozlm Bebeğim 1 yaşında dalinin sıvı deterjanını kullandım şimdiye kadar. Toz deterjana geçsem diyorum sizler hangi marka ne tür deterjan kullanıyorsunuz anneler ?
mirayyy20-20 Ozlmozlm valla ben bulamadım değiştirip duruyorum üni bayb güzeldi ama leke çıkarmıyor migrostan minies aldım çok güzel kokuyor ama işte keşke kokusuz olsa duru granül makinede erimiyor . Geçen persil gördüm bebekler ve hassas ciltler için onu aldım bakalım denicem
vilnius Ozlmozlm e bebekten kendi ürünü olan granülü kullandım uzun süre güzeldi ama bitkisel olduğu için öyle kokmuyor . Leke çıkarıcısı yine çok işimi gördüm onu her zaman kullanıyorum e bebeğin. Duru granül kullandım ama gerçekten erimiyor . Şimdi sakin granül aldım onu da beğenmezsem dalan roxy deneyeceğim
HeyArnold Sıvı deterjan doktor onermemisti duru granül ve hacı şakir. Granül kullanıyorum. Çok memnunum ikisinden de.
mavisimmm20 Ozlmozlm duru granül kullanıyordum makinemi tıkadı malesef sonra Omo sıvı bebek deterjanina geçtim
Dadam mavisimmm20 sulandırıyo muydunuz deterjan gözüne koymadan önce. Ben de 6 aydır kullanıyorum sulandırıp döküyorum ama gözle görülür bi problem yok şuan.
mavisimmm20 Dadam yok sulandirmiyordum daha doğrusu bilmiyordum sulandirildigini o yüzden sabun tıkadı makinemi
Seraysarp Duru granül kullanıyordum resmen erimiyordu bende şuan baby me sıvı deterjanını kullanıyorum çok memnunum 😊
Sumeyra61 Ben perwol kullanıyorum omonunda sıvısını kullandım beyazlara omo ariel tozda eklerim bi alerji oluşturmadı dalin kullanıyorum şuan kirleri çıkartmıyor ilk doğdupumda hacı şakir granül kullanmştım erimedi diye artık tercih etmiyorum
Mihrimah61 Ozlmozlm 2 senedir minoris kullanıyorum. Dalinin içeriği temiz değil. Toz deterjan düşük sıcaklıkta toz bırakıyo o da alerji yapıyo. sıvı daha iyi.
Analist Ozlmozlm baby’s green kullaniyorum. Organik. Kokusuz katki maddesiz bitkisel vegan vsvs gayet de memnunum.