Merhaba kızlar. 47 günlük bebeğim var. Bu zamana kadar her bezimi açtıgım da bezi kakalıydı gakat ıkı gündür gün aşırı kaka yapıyo. Sadece anne sütü veriyorum. Biogaia damla kullanmaya basladım onunla daha rahat kaka yapması gerekirken yapamıyo. Doktoruna sormalı mıyım?