Busraarsub Geçen ay başvurup bu ay parası yatan oldumu acaba bana 25 _30 arası denmişti e devlette bakıyorum hala ödeme aşamasında yazıyor.
hilaliii Busraarsub az önce başvurdum 2 ay sonra yazı Kasım 15 den sonra otomatikmen yatar ptt ye gidin dedi
Gul34 Bende 26 ağustosta doğum yaptım 02.09.2020de başvuru aşamasında hala yazıyo bunun için nereyi aramamız gerekiyor 144 aranmıyo hemen arama sonlandırıldı diyor
hunilimomm Gul34 hala işleme almamışlar o zaman işleme alıp para yatınca ödeme asması yazıyor çünkü canım sosyal hizletmeleri araman lazım sanırım bu başvuru yaptığımız yere ben de 2 ay sonra aldım meğer yatalı çok olmuş
Lina07 Busraarsub öyle yazıyor hep cnm m yatmis oluyor bende bekledim hâlbuki yatali 1 ay olmuş 15 gun icinde yatmis bizimki