Kiraz hanımefendi burada aşağıdaki yorumları okuyup ona göre mi yorum yapıyorsunuz siz? Hayır çünkü bazen 50 bazen 100 yorum oluyor da🤦🏻♀️ Biz genelde ilk yazdığımız şeyde konuyu bir toparlıyoruz, sorumuz varsa soruyoruz falan… Ayrıca ne konuştuğunuzu kendiniz anlıyor musunuz? Neyse aynen devam edin, fazla iyisiniz👋