hilaliii Svcncemrenaz herkes bibsle alıştırıyor biraz pahalı gibi ama denemenizi öneririm emzik büyük kolaylık uykuya geçerken
ElaAfra Svcncemrenaz benim de 35 günlük verdiğimiz ilk günden beri 2 dk emip bırakıyor sadece bazı geceler ve bebek arabasıyla dışarda gezdiğimiz zaman alıyor 😔 bende alıştıramadım diliyle itiyor
Neselibebek Almayınca almıyor bacım ne kadar zorlarsan zorla 😂 şuan kızım 8 aylık iyikide almamış diyorum alıştık artık bide ondan ayırması vardı
Svcncemrenaz hilaliii siz ne zamanverdiniz ilk? Ve memeyi reddetmez değil mi acıktığında emziği atıp memeyi alır mı ağzına
zeynominiik hilaliii ay bu söylediğine o kadar çok sevindim ki, bebeğim 4 aylık ilk doğduğunda Avent verdim ama emmek istemiyor atıyor hemen şimdi bibs aldım umarım dediğin gibi olur, amin 😄🙏🏻
Esmece ElaAfra Ben sam simplex gaz ilacı ile alistirdim günde 3 er defa 5 damla şeklinde vermişti doktor artı bi ilacı daha olduğu için sam simplexten yalancı memesine 2 damla damlatip veriyorum bayağı emiyor uyurken kolaylık oluyor
Svcncemrenaz Ela41 bence de şimdi alıştırırsam ileri de rahat ederim yoksa hep memeyle yatıp memeyle kalkmak isteyecek ben Zorlancm
ElaAfra Svcncemrenaz emzik dediğim gibi uyku sersemi vs kandırabiliyorum açken imkanı yok almaz tokken de uykuya dalana kadar o da her zaman değil bizde zorlamıyoruz artık emzik konusunda meme reddi yaşamadık
hilaliii Svcncemrenaz 7 günlüktü sanırım hamileyken asla emzik vermeyeceğim diye caka atmıştım herkese heryerde 😂 Hayır meme reddi olmadı ben zaten gündüz durduk yere vermiyorum uykuya geçerken veriyorum uykuya dalınca hatta onu bile atıyor gece de öyle aramıyor sadece uykuya dalarken ihtiyacımız oluyor. Acıktığında zaten emziği verdiğinde fırlatıp ağlıyor o kadar akıllılar ki 😂
Ela41 Svcncemrenaz aynen oyle emzık olmayınca sureklı emmek ıstıyolarsagolsun benımde annem alıstırdı her attıgında verdı hatta ogurdu ama yıne verdı alıstı sımdı 14 aylık oldu sadece uykuya gececegı zaman verıyorum gunduz vermıyorum ıyı oluyo pes etme canım alısır🥰
theartstd Svcncemrenaz tam 1 ay uğraştım emziği alsın diye 8-9 tane emzik denedim. İlk denediğim emziğe geri döndü 😂 Philips avent
Seyma05 6 emzik sonuç hüsran 1 paket hatta 2 paket bez alırdım ama maalesef şimdi zor geliyor alıştırmaya uğraşıyoruz ama ilerde de İyiki dicez sanırım
Ahimess Svcncemrenaz philips avent ultra air onu deneyebilirsiniz benim bebeğimde 2.5 ayından sonra aldı çok uğraştım defalarca kustu ama sonunda aldı 🥰
Handebl Svcncemrenaz avent ultrayı her bebek alıyor dediler benimki almadı tutmayınca tutmuyor ama pekmeze batırıp felan verme haaa bide öyle yapanlar varmış canım