Benim bebeğim 18 günlük, ilk hafta memeyi zor aldı zaten küçük doğmuştu, her mamadan önce hep meme verdim savaştık resmen😅 mama vermekten korkmadım ilk hafta nerdeyse 2 saatte bir mama verdim çünkü sarılık olmasını istemedim. Sonra emmeye başladı doktor tavsiyesi ile mamayı günde 3′e sonra günde 2′ye düşürdük. Şimdi sadece geceleri 1 kere veriyorum, aslında doktor onu da kes sütün iyi bebek büyümüş dedi. Ama ilk emdiği zaman sadece sağ tarafı aldı, sol için de çok savaştım inatlaştık almasa da vermeye çalıştım şimdi 2 gündür onu da alıyor çok şükür. Sol tarafı almadığı zamanlarda süt kesilmesin ve ağrı olmasın diye hep sağdım, sabır gerekiyor gerçekten bende çok zorlandım ama pes etmeyin 🙏