Maryhoney öncelikle kan tahlili yaptırın umarım kan değerlerinde düşüklüğü yoktur. Bir de hangi demir damlasını kullanıyorsunuz?
Ben damlalar kızıma yan etki yaptığı için nutrigen ferromixin aldım en baştan beri onu kullanıyorum. Şase formda ek gıdasının içine karıştırılarak veriliyor. Doktorunuza danışarak siz de kullanabilirsiniz. Kızım 27 aylık ben hala kullanıyorum.