Balakannesi Rotanin birinci dozunu yaptırıp ikinci dozunu yaptırmayan varmı kizlar, ikinciyi yaptırmadan birinci işe yarar mı 😊
Umelike Balakannesi ikinciyi yaptırmayınca bir faydası olmuyor diye söylüyorlar canım burda ama biz de ilk dozu vurulduk şimdi 5. Ayın sonunda olucaz nasipse
Balakannesi Feminel ya alerjisi varmı yokmu anlayamıyorum ondan ,alerjisi olan bebeklerde ikiyi yapmiyolarmis tetikliyomus,
Balakannesi Umelike bizde 5 ay 4 günlüğü kararsızım ikinci dozunda ama ilkinin tek başına faydası yoksa mecbur yaptircaz
Elifffonurr Balakannesi bizim de aynı durumda bugün birinciyi olduk mukuslu kaka ve birkez de kanlı kaka oldu doktorumuz yaptırmamızı önerdi ilk asi da bir yan etkisini gördünüz mü
Umelike Balakannesi evet canım öyle deniyor yani bir faydası olmuyormuş eğer gücün varsa yaptır biz de Allahım nasip ederse yaptırcaz tedbir bizden taktir allahtan
Balakannesi Dmtsnrr ilk dozu iki yada en son üçüncü ayda yapılıyor 3 aydan sonra yapılmıyor, bizim ikinci doz zamanı geldi 5 aylık şuan
Hatzey11 Balakannesi ben bugün yaptırdım 1. Dozunu. Doktorumuz şöyle dedi. Eğer ikinci dozunu da yaptırırsa % 90 koruma sağlar dedi
Turkoglu Hatzey11 şartmıymış yaptırmak ben bu sene duydum ilk defa. Bu sene yawruladığım için tabi ama geçen senede yiğenim oldu şimdi bir yaşında öle bi aşı vurulmamış.