Kızlar 9 aylk bebegim var emzirirken gögsümün ucu yara oldu normal mi ya bu aylarda ilk baslarda oluyodu yeni doğdugunda şuan kırmızı kenarları kanamış gibi ısırmasından mı oldu ne iyi gelir atlet bile deyse cok acıyo gögüs ucum emzirmeyede devam ediyorum