Hapy77 Kızlar dün bebeğimin göz muaynesi vardı damla damlattık bebeğimin gözüne kan oturmuş sizin de oldu mu ne yapmam lazım ortaşık kötü diye hastaneye götürmek istemiyorum ama bebeğime zararı olur diye de korkuyorum nolur yardım edin bana
Mlk33 Hapy77 canım geçmiş olsun daha önce duydugum bişey degil bence doktorunuza bi sor belki normal bişeydir 🙂