meraba kızlar ben 38+1de suni sancıyla doğum yapmak zorunda kaldı protein kaçağı varmış gebelik zehirlenmesi tansiyomum 17 kadar çıkmş biraz zor doğum geçirdim şimdi 49 günlük olduk doktorum oksapae kan sulandırıcı iğne verdi 60 tane 60 gün kullanmam için sorum şu 1 haftadır idrar çok fazla köpüklü internetten baktım protein kaçagı oluyomuş öyle olunca ve çok korkuyorum ne yapmam gerekiyo doktora gitsem kesin yatş yaparlar çünkü tansiyon yüzümden takipli hastym bebegimi nasıl bırakabilirim ya oyüzden gitmek istemiyorum