Kızım 7 aylık beş buçuk aylıkken başladık asla ek gıda almıyor ne yapsam başını çevirir ağlar istemez sadece anne sütü alıyor ben çok üzülüyorum artik depresyona gircem geçen hasta olduk toparlayamadı halen bir şey yemediği için lütfen anneler yardımcı olun bana