Merhaba dün post açmıştım kızımla alakalı doktora götürdüm enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi sorun şu kızım doktora gitmeden önce hiç emmiyordu hastaneden gelince emdi ama asla sol göğsüme yanaşmıyor sağı verince alıyor solu verince kıyameti koparıyor daha önce hiç böyle yapmazdı ben iki göğsümüde vererek emzirdim neden böyle yapıyor ne yapabilirim