Çok küçük daha bebeğin biraz daha sabret o dış dünyaya alışmak istiyor onun içinde en güvenilir yer anne kucağı zaten sürekli ememiyordur yoruluyordur uyuyordur meleğim ne zaman ne kadar isterse emzir biliyorum çok zor ama bu günlerin de geçecek allahım sabrını da mükafatını da veriyor ☺️