gizemelifbas Yine 2de uyandı sabaha kadar da oturur muhtemelen uykusuzum çok sinirli oluyorum gündüzleri bu yüzden ne yapıcam bilmiyorum neden böyle bilmiyorum psikolojik olarak hiç iyi değilim
Muhyuf gizemelifbas Yalnız değilsin canım iki üç gün sabaha kadar uyudu dedim bu sefer düzene girdi bu gün yine uyandı şimdi çizgi film izliyor sabah 6 da uyur anca ve benim oğlum 2 yaşına girecek artık ağlıyorum uykusuzluktan
gizemelifbas Muhyuf uykusu olmasa neyse deli gibi gözlerini ovalıyo ama dalamıyo sallamayan ben sallıyorum saatlerdir yine de bana mısın demiyor kaç gecedir böyle 1 saat anca uyuyorum sanki yeni dogum yapmış gibiyim
Firdevs_Demir06 gizemelifbas 1 yasına kadar normal diyorlar doktorlar benım oglum da sabahlar Dı saat 7 de yatardı sonra sabahları 9 kaldırıp kahvaltısını yaptırıp oyun oynardım 1 bucuk saat sonra uyuturdum ıkı saat sonra kalkardı ara oglunu verırı dım yanı duzene soktum su anda da hıcbır sorun yasamiyorum 9 aylık oldu
Firdevs_Demir06 gizemelifbas bı derdi vardır ondan uyumuyor dur ya dısler yerını yapıyor dur ya gazı vardır
Muhyuf gizemelifbas Diştendir belki canım bi ağrı kesici ver. Ben de salıncakta sallıyorum yine de uyumuyor
Firdevs_Demir06 gizemelifbas damakları na bakın sertleşme varmı her cocuk bir olmuyor ben 3 aya kadar kolıktı gazını cektım tamam bıttı artık hersey yoluna girer dedım uyku sorunu basladı ardından da dıs cok zor gercekten
Firdevs_Demir06 gizemelifbas her cocuk bir olmuyor.ben uyku yuzun den hastane hastene gezdım her doktor 1 yasına kadar normal annesi geceyi gunduz daha ayırt edemiyor lar dıs dunayaya alısmaya calsiyor lar dedı