Sezinnur Bebeğimin ateşi var ilaç vermedim. Kaçı geçerse vermeliyim? Bianda yükselir mi? Korkuyorum. Korkudan uyuyamıyorum.
Firdevs_Demir06 Sezinnur ılık. I banyo yaptır ustunu kalın giydirme ben oglum da 39.5 gordum ama sakın ama sakın basına su dokme basından altını yıka atesten korkma bı yonden ıyı bırsey vucundakı mikroplara savasıyor 6 satte 1 ates dusurucu ver
Firdevs_Demir06 Sezinnur ben 39.5 Ken doktorunu aradım ve ne yapmam gerektiğini sormuştum o fıtıl koy demsıtı ve doktorun yonlendırmesıyle fıtıl koymus tum makatındansonra atesımız dustu ama genelde ates gece yukselır sureklı atesını ölc ve geceleri dikkat et
dlkcnblt Sezinnur 37.5 normal kabl ediliyor ama 38 falan olursa bi çay kaşığı yada yarım calpol verebilirsiniz ben öyle yapmşrıö
Derosss Sezinnur 1 çay kaşığı falan ver canım üstünü hafiflet eklem yerlerine ıslak bezler koy panik yapma öncelikle bol bol sıvı vermeye çalış emziryosan bol bol emzirmeye çalış düşer inşallah 38 üstünde doktorunla görüş mutlaka
Ghb Benim kizimda ateşli şuan başında bekliyorum ateşi 38.2 12 de şurup verdim 4 saat olmasını bekliyorum tekrar verecegim şurup inşallah biran önce iyilesir miniklerimiz
Merila Çorabının içine limon dilimleyip koyan bir arkadaşım vardı şahsen yapmadım ama hafiflettiğini söylüyordu
Merila Ghb denemediğim için bir şey diyemiyorum ama arkadaş doğal yollarla atlatıyoruz mümkün olduğunca demişti