Kızlar şöyle anlatayım size, ben erken doğum yaptım bebeğim 12 gün kuvezde kaldı ve 12 gün boyunca süt sağıp götürdüm tabi ki çok küçük olduğu için hepsini icememis ve artıp dondurucuya koymuşlar. Kızımı eve götürdügum gün sütleri de verdiler bende direk dondurucu ya koydum ve biliyorsunuz ki ömrü 3 ay anne sütünün, kızım şuan iki aylık bir ay sonra ziyan olacak nasıl değerlendirebilirim sütü olmayan anneye vermek istiyorum ama etrafımda da yok öyle biri. Süt alan kurum vs var mıdır ki ?