4E1K [bilinmeyen] teşekkürler bizde de ondan var kabızlık sorunu olduğundan onu önermediler sağlık ocağının verdiği değil mi??
Sarelim 4E1K sidefer kullanıyorum. Saglık ocagındakını doktorum çöpe at demişti bana. Sıdeferde koku yok renk boya yok ve paraben yok. Şimdilik memnunum. 5 6 ayda kullanacağım. Purferroyuda arastırayım