Sakir01 benim yakınım düş cıkartırken sunnet ettirdi cocugu 6 aylık tı cok zorlu bir surec gecırdı ben oglumu 3 aylıkken yaptır mayı dusundum ama benim oglum kolık bebkti gazı yeni gecmıs tı sonra 4 aylık oldu dıs basladı ben dislerınden cekmıyorm ama gazı cok cektı gı ıcın sunnet yaptırıp daha da huzursuz etmek istemedim bı de corona cıktı hastenler de de yapmıyor lar eve cagıracaktım. Ona da guvenemedım