ElifAda2508 Bebeğim 35 günlük ve ilk çocuğum emziriyorum. Bu akşam farkettim sağ göğsümün üst kısmında bir sertlik var. Arkadaşım süt toplanmıştır o göğsünü emzir dedi. Baya uzun süre emzirdim ama geçmedi. Neden olabilir sizce 🥺
Lidya-t ElifAda2508 Banyoda sıcak suyla masaj yap yumuşasın sınra sağmaya yada emzirmeye çalış hemen geçer
SeymaBeyza ElifAda2508 Banada olurdu hatta cok acirdi sut akardi.Emzirince rahatlardim.Muhtemelen oyle bir sey.Emzirdikce rahatlarsin zamanla duzelecek.
smile56 ElifAda2508 bende de koltukaltımdan itibaren olur sağda.emziririm bi süre sonra geçer.emzirneye devam et yani.bide sıcak havlu veya ılıksuyla masaj yap
Dilanacr Canım benim iki gögsümde de oldu hemen geçmiyor çok çok emzir tamamen boşalt gögsnü birkaç güne düzeliyor
Nick smile56 ya benimde sizin gibi sol koltuk altı itibariyle şişlik oluyor. Emzirince göğüs iniyor ama koltuk altı duruyor gibi geliyor bana. Tabi hafif ağrı hisside var. Bu normalmiki acaba haftaya doktora gitmeyi düşünüyorumda
Tgbkz Merhaba canım bende de olur sık sık, emzirirken şiş olan bölgeye elinle basınç yap bebeğin emmeye devam etsin arada elini çek tekrar yap mutlaka geçiyor.
Nehirrrrr 35 günlük bebek belki emmekle bitiremeyebilir göğsünüzde ki sütü pompayla sağın yada banyo da sıcak duşun altında masaj yapın yumuşar
ElifAda2508 Nehirrrrr saat başı neredeyse meme de ama geceleri tabi uzun süre uyuyabiliyor o zaman daha çok şiş oluyor göğsüm. Sıcak suyu deneyeceğim.