Kızlar merhaba bebeğim 4 buçuk aylık oldu sadece emziriyorum geceleri hala çok sık uyanıyor biberon sevmediği için kaşık maması vermek istiyorum hem doyurucu olur hem de ek gıda öncesi alışma süreci olur diye , hipp marka tahıllı mamadan almayı düşünüyorum. Hiç kaşık maması kullandınız mı ne düşünüyorsunuz bu konuda